.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر میراث فرهنگی: اغتشاشات اخیر نتیجه جدی در حضور گردشگر خارجی دارد
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به مقابله با ایران‌هراسی به عنوان یکی از حوزه‌های کاری جذب توریسم، گفت: اغتشاشات اخیر نتیجه جدی در حضور گردشگر خارجی دارد و این رفتار اغتشاشگرانه محکوم است.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ظهر امروز در حاشیه سفر به نیشابور در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه نیشابور، اظهار کرد: یکی از حوزه‌های کاری ما برای جذب گردشگر خارجی مقابله با ایران‌هراسی است، اما اغتشاشات اخیر نتیجه جدی در حضور گردشگر خارجی دارد. کسانی که بی‌توجه به مصالح کشور اغتشاشات را رقم می‌زنند، تخریب می‌کنند و امنیت را از بین می‌برند باید بدانند مستقیما روی آینده کشور، اقتصاد کشور و فرهنگ کشور اثر می‌گذارد و ابعاد مختلف این رفتار اغتشاشگرانه واقعا محکوم است.

 

وی افزود: البته موضع‌گیری‌های سیاسی که برخی از کشور‌ها به خصوص کشور‌های اروپایی انجام می‌دهند، خیلی قابل اعتنا نیست، اما به هر حال باید در این حوزه توجه داشت که بحث ایران‌هراسی که دشمن به شدت روی آن تبلیغ می‌کند تا گردشگر به ایران نیاید و زیباییها، پیشرفت‌ها و مزیت‌های گردشگری را نبیند با ناامن کردن کشور ممکن است تشدید شود.

 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: با توجه به سخنان رییس قوه‌قضاییه مبنی بر ایجاد فضای گفتگو به اعتقاد من آقای اژه‌ای زمینه‌های قانونی و امنیت لازم را برای گفتگو و اظهار نظر افراد فراهم خواهند کرد؛ بنابراین اگر حاکمیت احساس می‌کند که مسیری یا شیوه‌ای را به اشتباه عمل کرده با گفت و گوی متقابل می‌تواند در همه این‌ها تجدید نظر کند.

 

ظرغامی خاطر نشان کرد: رهبری بر مرزبندی تاکید دارند. از این رو مسؤلان امنیتی و سیاسی باید بتوانند فرمایشات رهبری را به درستی محقق کنند و بین کسی که به دنبال تخریب، اغتشاش و پیاده کردن منویات دشمن و کسی که به طور طبیعی اعتراض دارد مرز‌بندی کنند.

 

وی تشریح کرد: ما باید امنیت را فراهم کنیم، زیرا آزادی حق مردم است. اگر ما می‌گوییم استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی یعنی آزادی مردم و استقلال سیاسی که این امر بدون استقلال فکری امکان پذیر نیست. آزادی فکری می‌خواهد و آزادی فکری هم جز با آزادی بیان محقق نمی‌شود.

 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ذکر این مطلب که امروز همه ما باید ممنون فضای مجازی باشیم، تصریح کرد: فضای مجازی به کمک انقلاب اسلامی آمده و اجازه آزادی بیان را می‌دهد. به طور حتم اگر فضای مجازی نبود آزادی بیان به این صورتی که امروز است محقق نمی‌شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.995 seconds.